Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Categories

Latest visitors

lionblionb Member Posts: 1,688 ✭✭
I saw new message posted by Jazmine123 on VB board. When I cliked on that name I found out that latest visitors are ... guess who? ... lionb, Darq and leeos!!!
«1

Comments

  • leeosleeos Member Posts: 1,212
    I saw new message posted by Jazmine123 on VB board. When I cliked on that name I found out that latest visitors are ... guess who? ... lionb, Darq and leeos!!!

    I noticed you had got in first Lionb. you sly dog. ;-)

  • DarQDarQ Member Posts: 1,625
    haha, but i got an exclusive picture of Stacey!!! Hahaha

    : I saw new message posted by Jazmine123 on VB board. When I cliked on that name I found out that latest visitors are ... guess who? ... lionb, Darq and leeos!!!
    :
    : I noticed you had got in first Lionb. you sly dog. ;-)
    :
    :

    [HR]
    Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    [HR]

    [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]

  • KayDeeKayDee Member Posts: 111
    Gawd...what a bunch of dawgs you all are! :P (I've seen you guys over at "my" place too so don't think I haven't noticed)

    : haha, but i got an exclusive picture of Stacey!!! Hahaha
    :
    : : I saw new message posted by Jazmine123 on VB board. When I cliked on that name I found out that latest visitors are ... guess who? ... lionb, Darq and leeos!!!
    : :
    : : I noticed you had got in first Lionb. you sly dog. ;-)
    : :
    : :
    :
    : [HR]
    : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : [HR]
    :
    : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    :
    :



  • DarQDarQ Member Posts: 1,625
    hehehe. gniffel gna gna grbml/...

    It obvious, as soon as we classify some user as female, it requiresd some more investigation. Ha, but shit to the girls that dont upload pictures and fill in their info,

    : Gawd...what a bunch of dawgs you all are! :P (I've seen you guys over at "my" place too so don't think I haven't noticed)
    :
    : : haha, but i got an exclusive picture of Stacey!!! Hahaha
    : :
    : : : I saw new message posted by Jazmine123 on VB board. When I cliked on that name I found out that latest visitors are ... guess who? ... lionb, Darq and leeos!!!
    : : :
    : : : I noticed you had got in first Lionb. you sly dog. ;-)
    : : :
    : : :
    : :
    : : [HR]
    : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : [HR]
    : :
    : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : :
    : :
    :
    :
    :
    :

    [HR]
    Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    [HR]

    [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]

  • KayDeeKayDee Member Posts: 111
    Gee, I can take a hint...though I can't see how my info would be interesting to anyone lol

    : hehehe. gniffel gna gna grbml/...
    :
    : It obvious, as soon as we classify some user as female, it requiresd some more investigation. Ha, but shit to the girls that dont upload pictures and fill in their info,
    :
    : : Gawd...what a bunch of dawgs you all are! :P (I've seen you guys over at "my" place too so don't think I haven't noticed)
    : :
    : : : haha, but i got an exclusive picture of Stacey!!! Hahaha
    : : :
    : : : : I saw new message posted by Jazmine123 on VB board. When I cliked on that name I found out that latest visitors are ... guess who? ... lionb, Darq and leeos!!!
    : : : :
    : : : : I noticed you had got in first Lionb. you sly dog. ;-)
    : : : :
    : : : :
    : : :
    : : : [HR]
    : : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : : [HR]
    : : :
    : : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : : :
    : : :
    : :
    : :
    : :
    : :
    :
    : [HR]
    : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : [HR]
    :
    : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    :
    :



  • DarQDarQ Member Posts: 1,625
    sure sure, i know that. But hey, it all about the picture anyway.:)) HA! isnt it? Mom?

    : Gee, I can take a hint...though I can't see how my info would be interesting to anyone lol
    :
    : : hehehe. gniffel gna gna grbml/...
    : :
    : : It obvious, as soon as we classify some user as female, it requiresd some more investigation. Ha, but shit to the girls that dont upload pictures and fill in their info,
    : :
    : : : Gawd...what a bunch of dawgs you all are! :P (I've seen you guys over at "my" place too so don't think I haven't noticed)
    : : :
    : : : : haha, but i got an exclusive picture of Stacey!!! Hahaha
    : : : :
    : : : : : I saw new message posted by Jazmine123 on VB board. When I cliked on that name I found out that latest visitors are ... guess who? ... lionb, Darq and leeos!!!
    : : : : :
    : : : : : I noticed you had got in first Lionb. you sly dog. ;-)
    : : : : :
    : : : : :
    : : : :
    : : : : [HR]
    : : : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : : : [HR]
    : : : :
    : : : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : : : :
    : : : :
    : : :
    : : :
    : : :
    : : :
    : :
    : : [HR]
    : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : [HR]
    : :
    : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : :
    : :
    :
    :
    :
    :

    [HR]
    Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    [HR]

    [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]

  • KayDeeKayDee Member Posts: 111
    Oh shush you, I did it so I wouldn't have to dcc that damn pic on irc...I'm not an exhibitionist and I'm not good looking, so screw you ;) (j/k)

    : sure sure, i know that. But hey, it all about the picture anyway.:)) HA! isnt it? Mom?
    :
    : : Gee, I can take a hint...though I can't see how my info would be interesting to anyone lol
    : :
    : : : hehehe. gniffel gna gna grbml/...
    : : :
    : : : It obvious, as soon as we classify some user as female, it requiresd some more investigation. Ha, but shit to the girls that dont upload pictures and fill in their info,
    : : :
    : : : : Gawd...what a bunch of dawgs you all are! :P (I've seen you guys over at "my" place too so don't think I haven't noticed)
    : : : :
    : : : : : haha, but i got an exclusive picture of Stacey!!! Hahaha
    : : : : :
    : : : : : : I saw new message posted by Jazmine123 on VB board. When I cliked on that name I found out that latest visitors are ... guess who? ... lionb, Darq and leeos!!!
    : : : : : :
    : : : : : : I noticed you had got in first Lionb. you sly dog. ;-)
    : : : : : :
    : : : : : :
    : : : : :
    : : : : : [HR]
    : : : : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : : : : [HR]
    : : : : :
    : : : : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : : : : :
    : : : : :
    : : : :
    : : : :
    : : : :
    : : : :
    : : :
    : : : [HR]
    : : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : : [HR]
    : : :
    : : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : : :
    : : :
    : :
    : :
    : :
    : :
    :
    : [HR]
    : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : [HR]
    :
    : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    :
    :



  • DarQDarQ Member Posts: 1,625
    Ach, nothing wrong with that pic of yours. Good looking enough:))


    : Oh shush you, I did it so I wouldn't have to dcc that damn pic on irc...I'm not an exhibitionist and I'm not good looking, so screw you ;) (j/k)
    :
    : : sure sure, i know that. But hey, it all about the picture anyway.:)) HA! isnt it? Mom?
    : :
    : : : Gee, I can take a hint...though I can't see how my info would be interesting to anyone lol
    : : :
    : : : : hehehe. gniffel gna gna grbml/...
    : : : :
    : : : : It obvious, as soon as we classify some user as female, it requiresd some more investigation. Ha, but shit to the girls that dont upload pictures and fill in their info,
    : : : :
    : : : : : Gawd...what a bunch of dawgs you all are! :P (I've seen you guys over at "my" place too so don't think I haven't noticed)
    : : : : :
    : : : : : : haha, but i got an exclusive picture of Stacey!!! Hahaha
    : : : : : :
    : : : : : : : I saw new message posted by Jazmine123 on VB board. When I cliked on that name I found out that latest visitors are ... guess who? ... lionb, Darq and leeos!!!
    : : : : : : :
    : : : : : : : I noticed you had got in first Lionb. you sly dog. ;-)
    : : : : : : :
    : : : : : : :
    : : : : : :
    : : : : : : [HR]
    : : : : : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : : : : : [HR]
    : : : : : :
    : : : : : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : : : : : :
    : : : : : :
    : : : : :
    : : : : :
    : : : : :
    : : : : :
    : : : :
    : : : : [HR]
    : : : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : : : [HR]
    : : : :
    : : : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : : : :
    : : : :
    : : :
    : : :
    : : :
    : : :
    : :
    : : [HR]
    : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : [HR]
    : :
    : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : :
    : :
    :
    :
    :
    :

    [HR]
    Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    [HR]

    [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]

  • KayDeeKayDee Member Posts: 111
    Oh well, I'll take that as a compliment and go back to not knowing what the F*** I'm doing! :)
    : Ach, nothing wrong with that pic of yours. Good looking enough:))
    :
    :
    : : Oh shush you, I did it so I wouldn't have to dcc that damn pic on irc...I'm not an exhibitionist and I'm not good looking, so screw you ;) (j/k)
    : :
    : : : sure sure, i know that. But hey, it all about the picture anyway.:)) HA! isnt it? Mom?
    : : :
    : : : : Gee, I can take a hint...though I can't see how my info would be interesting to anyone lol
    : : : :
    : : : : : hehehe. gniffel gna gna grbml/...
    : : : : :
    : : : : : It obvious, as soon as we classify some user as female, it requiresd some more investigation. Ha, but shit to the girls that dont upload pictures and fill in their info,
    : : : : :
    : : : : : : Gawd...what a bunch of dawgs you all are! :P (I've seen you guys over at "my" place too so don't think I haven't noticed)
    : : : : : :
    : : : : : : : haha, but i got an exclusive picture of Stacey!!! Hahaha
    : : : : : : :
    : : : : : : : : I saw new message posted by Jazmine123 on VB board. When I cliked on that name I found out that latest visitors are ... guess who? ... lionb, Darq and leeos!!!
    : : : : : : : :
    : : : : : : : : I noticed you had got in first Lionb. you sly dog. ;-)
    : : : : : : : :
    : : : : : : : :
    : : : : : : :
    : : : : : : : [HR]
    : : : : : : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : : : : : : [HR]
    : : : : : : :
    : : : : : : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : : : : : : :
    : : : : : : :
    : : : : : :
    : : : : : :
    : : : : : :
    : : : : : :
    : : : : :
    : : : : : [HR]
    : : : : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : : : : [HR]
    : : : : :
    : : : : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : : : : :
    : : : : :
    : : : :
    : : : :
    : : : :
    : : : :
    : : :
    : : : [HR]
    : : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : : [HR]
    : : :
    : : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : : :
    : : :
    : :
    : :
    : :
    : :
    :
    : [HR]
    : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : [HR]
    :
    : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    :
    :



  • DarQDarQ Member Posts: 1,625
    Dunno what youre doing? What are you doing?


    : Oh well, I'll take that as a compliment and go back to not knowing what the F*** I'm doing! :)
    : : Ach, nothing wrong with that pic of yours. Good looking enough:))
    : :
    : :
    : : : Oh shush you, I did it so I wouldn't have to dcc that damn pic on irc...I'm not an exhibitionist and I'm not good looking, so screw you ;) (j/k)
    : : :
    : : : : sure sure, i know that. But hey, it all about the picture anyway.:)) HA! isnt it? Mom?
    : : : :
    : : : : : Gee, I can take a hint...though I can't see how my info would be interesting to anyone lol
    : : : : :
    : : : : : : hehehe. gniffel gna gna grbml/...
    : : : : : :
    : : : : : : It obvious, as soon as we classify some user as female, it requiresd some more investigation. Ha, but shit to the girls that dont upload pictures and fill in their info,
    : : : : : :
    : : : : : : : Gawd...what a bunch of dawgs you all are! :P (I've seen you guys over at "my" place too so don't think I haven't noticed)
    : : : : : : :
    : : : : : : : : haha, but i got an exclusive picture of Stacey!!! Hahaha
    : : : : : : : :
    : : : : : : : : : I saw new message posted by Jazmine123 on VB board. When I cliked on that name I found out that latest visitors are ... guess who? ... lionb, Darq and leeos!!!
    : : : : : : : : :
    : : : : : : : : : I noticed you had got in first Lionb. you sly dog. ;-)
    : : : : : : : : :
    : : : : : : : : :
    : : : : : : : :
    : : : : : : : : [HR]
    : : : : : : : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : : : : : : : [HR]
    : : : : : : : :
    : : : : : : : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : : : : : : : :
    : : : : : : : :
    : : : : : : :
    : : : : : : :
    : : : : : : :
    : : : : : : :
    : : : : : :
    : : : : : : [HR]
    : : : : : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : : : : : [HR]
    : : : : : :
    : : : : : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : : : : : :
    : : : : : :
    : : : : :
    : : : : :
    : : : : :
    : : : : :
    : : : :
    : : : : [HR]
    : : : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : : : [HR]
    : : : :
    : : : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : : : :
    : : : :
    : : :
    : : :
    : : :
    : : :
    : :
    : : [HR]
    : : Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    : : [HR]
    : :
    : : [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]
    : :
    : :
    :
    :
    :
    :

    [HR]
    Gadver, ik wot ha'k hjir no wr?
    [HR]

    [GREEN]Anyone cares to translate?[/GREEN]

«1
Sign In or Register to comment.